Facebook-f Twitter Instagram Telegram Whatsapp

می دانیم که رنگ در دکوراسیون خانه نقش بسزایی دارد و همچنین رنگ‌ها چه تاثیری روی ما دارند! رنگ می‌تواند تاثیر بر روی سبک زندگی و حتی جسم انسان داشته باشد.

 

انتخاب دکوراسیون بر اساس رنگ سال، چگونه رنگ سال انتخاب میشود؟

می‌دانیم که رنگ در دکوراسیون خانه نقش بسزایی دارد و همچنین رنگ‌ها چه تاثیری روی ما دارند! رنگ می‌تواند تاثیر بر روی سبک زندگی و حتی جسم انسان داشته باشد. احتمالا اصطلاح روانشناسی رنگ‌ها به گوشتان خورده است، و متوجه آن شده اید که رنگ‌ها می‌توانند برروی فکر و ذهن ما اثر بگذارند و خواه ناخواه مارا همراه خود ‌کنند. همه ما در زندگی به بعضی از رنگ‌ها علاقه بیشتری نشان می‌دهیم و بیشتر در نوع لباس و محیط خانه خود از آنان استفاده می‌کنیم. رنگ هایی که هرکدام نشان دهنده چیزی‌هایی هستند که از درون ما نشات می‌گیرد و می‌توانند مربوط به ناخودآگاه ذهن ما باشند.

رنگ سال

به همین دلیل است که طراحان دکوراسیون، مد، روانشناسان، فروشندگان مشاغل مختلف و . . . … با مشورت با یکدیگر رنگ سال را انتخاب می‌کنند تا به وسیله آن روی جسم و ذهن مردم سراسر دنیا تاثیر بگذارند.

تمامی مردم از سراسر دنیا همیشه به دنبال این هستند که بدانند رنگ سال چیست تا بتوانند در پوشاک جدید خود و حتی دکوراسیون منزل خود از رنگ جدید استفاده کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری ستاره دار * هستند

* نظرهایی که حاوی توهین است، منتشر نمی شود.

* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.